El nostre equip

Antoni Giner Tarrida

Doctor en Pedagogia, Llicenciat en Psicologia, Màster en Psicoteràpia familiar Sistèmica i Màster en educació per a la Ciutadania i en Valors. Expert en  Psicologia-Coaching acreditat pel COPC. Responsable de formació permanent i formador del professorat de l’ICE de la UB . Professor de la Facultat d’Educació de la UB i membre del GROP. Coordinador del Projecte Escolta’m i del grup de treball “Coaching Educatiu”. 

Gemma Perez Clemente

Llicenciada en psicologia. Màster en Psicoteràpia Familiar Sistèmica. Coach acreditada per l'Institut de Ciències de l'Educació de a Universitat de Barcelona i pel Col·legi de psicòlegs de Catalunya. Coordinadora del Postgrau Tutoria i Lideratge de l’ICE de la UB. Assessora d’EAP pel Departament d’Ensenyament. Formadora experta en temes de: Conflictes i mediació. Creixement personal. Gestió emocional. Lideratge. Coaching. Comunicació. Psicoteràpia familiar sistèmica. Coordinadora del Projecte Escolta’m.

Roser Lladó

Llicenciada en Psicologia, Màster en Psicoteràpia de Família i Coach per l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona i el Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya. Coordinadora de l’Equip de Coaching Educatiu de l’ICE de la Universitat de Barcelona. Coordinadora de Projectes i Psicoterapeuta de família. Formadora de l’ICE de la Universitat de Barcelona en formació a centres i al Postgrau de Tutoria a primària i secundària. Formadora i assessora per a entitats sense ànim de lucre en projectes de benestar comunitari. Coach educativa i organitzacional.

Joan Quintana

Psicòleg-Coach acreditat pel Col.legui Oficial de Psicòlegs e Catalunya. Director del Institut Relacional. Ha desenvolupat el Model de Transformació Relacional (MTR), que fonamenta les aplicacions en Educació Relacional y en l´enfoc de Coaching Relacional.

Lluis Lopez Gonzalez

Doctor en Psicologia. Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

Director del Máster en relaxació, Meditació i Mindfulness de l’ICE-UB.

Director del Programa TREVA del mateix ICE-UB.

Autor de nombrosos articles i llibres sobre relaxació, mindfulness i espiritualitat.

Mercè Moreno

Llicenciada en Psicologia, Universitat de Barcelona .Executive Coach certificada, membre fundador de la AEPCO (Asociación Española de Profesionales del Coaching Ontológico).  Post-grau en RRHH, Col·legi de Psicòlegs de Catalunya.  Post-grau en gestió de la petita y mitjana empresa. Post-grau en enginyeria de la formació, por la UPC. Practitioner en PNL. Membre de la Junta Directiva de la Secció de Psicologia Coaching del Col·legi de Psicòlegs de Catalunya.

David Bueno

Professor i investigador del Departament de Genètica de la UB, i divulgador científic. Especialista en la formació del cervell i en la relació entre neurociència, genètica i comportament, treballa de forma específica  la relació entre neurociència i educació. Ha publicar seixanta articles científics especialitzats i diversos llibres de divulgació, i ha col·laborat en obres especialitzades de neurociència cognitiva i psicobiologia

Francesc Sedó

Màster en Coaching i Lideratge Personal per la Universitat de Barcelona, Màster Practitioner en PNL, Especialista en Educació Emocional i Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona. Autor i tutor del curs online: Coaching per a Docents, per a l'associació PRISMA. Coautor del llibre "Coaching a la pràctica: 10 històries reals d'èxit" publicat per l'editorial Amat l'any 2013.

Mireia Gascón

Pedagoga i Educadora en programes d'intervenció socio comunitària al teixit associatiu amb jovens i col.lectius en exclusió social. Docent col·laboradora del CEFIRE de València. Coach Educativa. Terapeuta de joves i familia.

Xesca Vela

Llicenciatura en Ciencies Químiques (Universitat de València) Professora de secundària i batxillerat Postgrau en Pedagogia Sistèmica (Institut Gestalt de Barcelona) Màster en Coaching Sistèmic (UAB) Creadora de la maleta  pedagogica:JOCOACHING SISTÈMIC Facilitadora de processos de coaching sistèmic per a docent i per a persones que busquen el canvi.


1 | 2 >>